IBBKWP - wiadomości organizacyjne

Data: 2018-04-20

Ogłoszenie organizacyjne:
Widzimy się jutro, pogoda zapowiada się wspaniała, ale pamiętajcie, że wieczorem może być już chłodno.
Zapoznajcie się z naszymi Sponsorami:
Salve Medica
http://salvemedica.pl/badania-kliniczne/badania-kliniczne


https://www.facebook.com/Salve-Medica-263006780407886/
Clinmed Pharma Sp. z o.o.
http://clinmed.pl/
https://www.facebook.com/ClinMed-Pharma-111312472544763/
Przychodnia Vistamed
http://www.vistamed.pl/
https://www.facebook.com/vistamed/
CCTS Sp. z o.o.
http://ccts.pl/
https://www.facebook.com/CCTS-1120664121411278/
Clinmark
https://clinmark.pl/

(Bez nich spotkanie by się nie odbyło)

Organizatorów nie muszę chyba przedstawiać, ale dla formalności:
BKWP.pl
https://www.facebook.com/bkwppl/
https://www.gcppl.org.pl/


https://www.facebook.com/groups/260299007796728/

dobra wiadomość, na spotkaniu będzie można podpisać deklarację członkowską do Stowarzyszenie GCPPL.

Kolejną miłą niespodzianka będzie obecność Dariusza Olszewskiego -redaktora 
http://badaniaklinicznepolska.pl/


obiecał przynieść kilka egzemplarzy ostatniego numeru – może będzie konkurs ???

Lokal otwierany jest o 11, więc proszę bądźcie punktualnie. Koledzy z identyfikatorami organizatorów będą do Waszej dyspozycji – wydawanie identyfikatorów, i/lub zadania organizacyjne.
Chciałbym, abyśmy zaczęli od 11:15, przywitaniem gości, organizatorów i oczywiście przedstawieniem naszych Sponsorów. 
Około 11:30 dla wszystkich chętnych prezentacja dotycząca RODO i około 30 minutowa dyskusja (mam nadzieję, że potwierdzą swoją obecność również goście, którzy w tym temacie wiedzą dużo, a nawet bardzo dużo – kto to będzie, póki co tajemnica).
Prośba do wszystkich, aby nie zajmować miejsc siedzących przeznaczonych dla osób biorących udział w I sesji (będą oznaczone i pilnowane przez moderatorów/koordynatorów). 
W ubiegłym roku udało się zmieścić na Sali około 150 osób, mamy nadzieję, że i teraz frekwencja będzie tej wielkości (lub większa 😊 ).
I sesja rozpocznie się około 13 i potrwa do godz. 14:50.
Kolejna prośba – we wrześniu na Sali było bardzo głośno i duszno, bo nie dopilnowaliśmy dyscypliny. Dlatego w tym razem, bardzo proszę aby w trakcie sesji na Sali były wyłącznie osoby zapisane do konkretnych tematów i organizatorzy. To dla naszego komfortu i bezpieczeństwa. Na pewno w lokalu znajdzie się bardzo wiele osób, z którymi będzie o czym rozmawiać w tym czasie. 
Około godziny 14 przed salą będzie podany ciepły posiłek – pozwólcie, aby uczestnicy sesji mieli pierwszeństwo – dziękujemy za wyrozumiałość.
Od 15 do 16 II sesja, a od 16 – moderatorzy, sponsorzy, organizatorzy będą do Waszej dyspozycji. Doświadczenia „małych spotkań” sugerują, że większość jest bardzo otwarta na nowe znajomości i rozmowy o branży – więc śmiało dołączcie do stolików osób z identyfikatorami – rzućcie „cześć” i bawcie się dobrze. 
Strój dowolny, nastrój „piknikowy” i zgodnie z zasadą autora pomysłu – UWALNIAMY ENERGIĘ !
Z informacji, które do nas dotarły spodziewamy się dużej reprezentacji osób reprezentujących Ośrodki, to oczywiście bardzo nas cieszy. Mamy też nadzieję, że dołączą do nas również środowiska pacjentów. 
Miłej zabawy, ciekawych doświadczeń, punktem komunikacyjnym będzie strona wydarzenia na FB, ale gdyby pojawiły się jakieś problemy – szukajcie osób z identyfikatorami organizatora. Będzie ich około 30, więc nie powinno być problemu, aby się odszukać. 
Zgodnie z nieformalną tradycją będziemy zbierali podpisy pamiątkowe, (póki co najlepszy wpis należy do Irka) – plakat będzie umieszczony w okolicach wejścia do Sali - będą też kolorowe kredki :). 
Nie muszę chyba pisać, że Sponsorzy liczą na wymianę kontaktów i zlecenia😉